Sanremo teljesítve
Értelmetlenséget kérő technikai ellenőr, verseny közben is változó gyorsok, hiányos tájékoztatás, a szabályos két felírásból leküzdhetetlen helyi versenyzők, és áldozatkész, elhivatott szurkolók. A verseny pont olyan volt, mint amilyenre számítottunk az olasz mentalitású rendezőktől. Egyébként Csucsuék viszonylag problémamentesen értek célba Sanremo-ban.
Izgalom szinte csak a technikai átvételen adódott: A FIA ellenőr kifogásolta az első lökhárítót. A C2 R2 Max csak a VTS lökhárítóval homológ, simával nem. A módosítás tipikusan olyan, amely nem sokat ad, vagy vesz el az időeredményekből: sem súlyban, sem aerodinamikailag nem számottevő, inkább csak design-elem. De a szabály az szabály, fél nap állt rendelkezésre, hogy ismét bemutassák az autót. Így míg az otthoni csapattagok a neten Citroen szalont és bontókat kerestek Sanremo-ban, a szerelők este a parkolókat járták, hátha ráakadnak egy ritka, utcai VTS C2-re. Sikerrel: még az autó gazdáját is felkutatták, aki azonnal értette a helyzetet, hiszen ő is a verseny miatt volt itt. A lökhárító-toldatok gyorsan átkerültek a versenyautóra, másnap reggel sikerrel teljesítették az átvételt.
Az első versenynapon a várt éjszakai, 55 km-es gyorsot végül nem egyben tartották meg: egy 25 és 30 km-es szakaszként kellett teljesíteni, mert a rendőrség végül mégsem engedélyezte, hogy „éjjel egy falun keresztül” menjen a verseny.
A helyi versenyzők sokan voltak, és nagyon bekezdtek. Csucsuék bár folyamatosan jöttek fel hátulról, és végül most is sok erősebb autót maguk mögé utasítottak: de a második nap végére a saját kategóriájuk 5. helyén végeztek – a mindig számon tartott 2WD értékelésben pedig a 12. helyre voltak jók. Ezzel nagyjából el is dőlt az EB 2WD bajnokság első helye, ám a dobogó –jelenleg Csucsuéknak kinéző- második foka még több esélyes: ez csak a svájci verseny után lesz végleges. A verseny az autó szempontjából egyébként szinte eseménytelenül telt, egyetlen önindító cserére volt szükség a második nap folyamán, de ez a meghibásodás problémát most nem okozott.
A csapat a hazút során meglátogatta a MonteCarlo-i F1 versenypályát. Sok TV-közvetítésből ismert híres kanyart meglátogattak.
Közlésre változtatás nélkül átvehető. További információ: rallyeteam@lhg.hu vagy 70/772-8307