Lengyelországban is esett
Hiába tűntek a lengyel murvás pályák jobb minőségűnek, mint Romániában, a folyamatos eső azonban igen rossz állapotokat teremtett a verseny hétvégéjére. A viszonyok még a pályabejárás rendjét is felborították. Ezek ismeretében Csucsu taktikusan, beosztással kezdett az első napon, ám az autó mégsem bírta az igénybevételt.
Már a bejárás során látszott, hogy lesz baj a hétvégén. Aki akadt már el, ismeri, hogy a mély sárnak milyen vendégmarasztaló hatása van. Néhány páros bent ragadt a gyorson, a szakaszra adott idő alatt képtelenek voltak végigérni rajta. Mivel ez nem egyedi eset volt, újabb pályabejárási időpontokat jelöltek ki, illetve néhány gyorsaságit meg is rövidítettek a szervezők. Ilyen utakra egyébként csak úgy személyautóval nem megy be az ember, (terepjáróval sem szívesen) de itt most ez volt a feladat. A gumicsizmák és a műanyag esőkabátok nagyon felértékelődtek ezekben a napokban.A szombati helyosztó futamon sajnos elromlott a murvára való hátsó gátlók egyike, így hátul a tartalék, aszfaltos gátlókkal kellett nekivágniuk a versenynek. Szombaton négy gyors után a párosunk a 2WD 8. helyén állt, ami tekintettel a körülményekre, jó előjel volt. Márk tereprallis tapasztatatai szintén előtérbe kerültek. Szinte minden autó keresgélte a nyomvonalat, amelybe sokszor igen nehéz volt visszatalálni. Hiába választott azonban Csucsu óvatosabb tempót, amely a célbaérés kulcsának tűnt akkor: Egy ilyen manőver során az ötödik gyorson már a hűtő is ráhajlott a motorra, és elfolyt a víz a Citroenből. Ezt még éppen lehetett volna orvosolni némi hűtőtömítővel és a kulacsok vizével, de be sem indult a motor. Később kiderült, hogy a főtengely jeladó is sérült, ezért nem indult az autó. A viszonyokat jól jellemzi, hogy ekkor már a féltengelyek is sárban forogtak, és csak a motortérből több tíz kg sarat szedtek ki a szervizben.
A nehéz versenyt –szintén C2-vel- teljesítette a Hoffer Zsolt – Kecskeméti Balázs páros is, akiknek ezúttal is gratulálnunk!
Csucsuval legközelebb a váci RTE versenyen találkozhatunk, ahol egy Mitsubishi Evo 8 WRC replika kormánya mögött fogja megismertetni a rallye szépségét néhány hírességgel!
Közlésre változtatás nélkül átvehető. További információ: rallyeteam@lhg.hu vagy 70/772-8307