sze.
04.

Kiesés győzelemmel

Csucsu elnézést kér a helyszínen is nagy számban megjelent szurkolóitól, amiért az Barum Rally első nap szerzett két defektje miatt a számára fontos 2WD mezőny utolsó helyére csúszott. Az itt szerzett 9 perc hátrány már túl sok volt ledolgozni, így csak az lehetett a cél, hogy minél több gyorsaságit nyerjen. Három meg is lett, negyedszerre viszont…RD3_1.jpg

A versenyre a csapat egy bérelt autóval érkezett, azzal a nem titkolt szándékkal, hogy előrébb lépjenek a EB pontversenyben. A korábban kipróbált R3-as Renault Clio viselkedésében hasonló a Citroen C2-höz, de annál erősebb motorral rendelkezik, így ideálisnak tűnt a Cseh versenyhez.Csucsu Barum3.JPG Sajnos a már a harmadik, majd a hatodik gyorsaságin is egy-egy kerékcsere történt, ami így megpecsételte a verseny végeredményét a fiúk számára. Az itt összegyűjtött hátrány már nem tűnt ledogozhatónak. Ez nem a román murvás futam, ahol néhány perc különbséggel még bármi történhet a második nap végére. Voltak viszont itthoni drukkerek, és nem is kevés szurkoló a helyszínen is, akik nem ilyen szereplésre számítottak. Így a küzdelem szellemében az a döntés született, hogy a végeredménytől függetlenül menni kell, méghozzá gyorsan! Számítanak a gyorsok idejei, fel kell mérni az erőviszonyokat. Lássuk, hogy a tavaly még etalonnak számító versenyzők bizony elérhetők, illetve megverhetők!Csucsu Barum2.JPGA hol esős-hol száraz pályákon egyre nehezebb volt megtalálni a tapadáshatárt, illetve gyakran változott is. Nem egy gyorsasági lett etap az utat elzáró törött versenyautók miatt. Csucsunak azonban többnyire sikerült, méghozzá annyira, hogy az utolsó gyorson egy kombinációt megpróbált eggyel magasabb fokozatban megcsinálni. Nem adta ki. Hosszú métereken keresztül csúsztak az út egyik, majd másik oldalán, aztán jött a szilvafa és a kerítéskapu… Ami a kiesést jelentette. A sérülések nem jelentősek, de az autó felakadt a kerítésre, és a víz is elfolyt belőle.Csucsu Barum4_1.JPGA pontversenyben végül nem sikerült előrébb lépni, de az kiderült, hogy tavalyhoz képest már lehetséges gyorsot nyerni, akár többször is.  

 Fotó: Béres Gábor RallyeDream

Közlésre változtatás nélkül átvehető. További információ: rallyeteam@lhg.hu vagy 70/772-8307

Címkék: 2wd Rally Renault LHG Clio Csucsu Tatai Aréna SE R3 LHG Rallye team Bottari

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://pressrelease-rallyedream.blog.hu/api/trackback/id/tr115495267

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása