júl.
18.

Kalandok után meglátták a célt

Egerre még nem állt össze az anyagi háttér, Miskolcon pedig egy defekt miatt már az első napon kénytelen volt föladni a versenyt Spitzmüller Csaba és Juhász István. A veszprémi murván is számos nehézség állta az útjukat, de végül meglátták a célt. A 2008-as abszolút magyar bajnok tehát visszatért, és ami a legfontosabb: a tavalyi betegségéből már semmit nem érez, ismét teljes értékű rallysnak vallhatja magát. A pilóta és a navigátor között az autóban egyre inkább alakul az összhang, ami ugyancsak biztató a bajnokság második felére nézve.

VES5328

- Van miről mesélni, az tény - kezdte a beszámolóját a 20. Veszprém Rallyról Spici. - Már az első napunk is kalandos volt, hiszen 11 km-t jöttünk defekttel, ami komoly károkat okozott az autóban, és természetesen az időeredményüket is alaposan lerontotta. Vasárnap további két lassú defektet "hordtunk ki", a lengőkar meghibásodása miatt után pedig a hátsó futóművünk lötyögött.

Így pedig rendkívül nehéz volt irányítani az autót. Ezután fegyver nélkül majdnem vadásztam, 200-as sebességnél kis híján randevúztunk egy őzbakkal. De beértünk a célba, fizikális szempontból nagyon nehéz hétvégén vagyunk túl. Csak érdekességképp megnéztem: ha levesszük az első defektünk idejét, akkor a dobogóért csatázhattunk volna, amit azt jelenti, hogy az autóban és bennünk is van potenciál.

veszprém rally 2013 tenk 13

Spici csupán azt nehezményezte, hogy háromszoros bajnokként, nemzetközi prioritással a birtokában 21-es rajtszámot kapott Veszprémben. Azt pedig nem kell különösen ecsetelni, hogy a poros murvában mekkora hátrányt jelent ennyire a mezőnyben autózni. Ráadásul, ahogy használódott a pálya, úgy kerültek elő az útra a nagy méretű kövek, amit nem mindig sikerült kikerülni.

- Nagy pozitívuma a versenynek, hogy teljesítettük az elejétől a végéig - folytatta Spici. - Különösen a vasárnap volt komoly erőpróba, hiszen reggel nyolctól este hatig zakatoltunk autóban. Pszichésen, mentálisan tökéletes állapotban voltunk, a súlyunkkal azonban még vannak gondjaink. Nekem, és a navigátoromnak, és az autónak is néhány kilót le kell dobni, hogy a jövőben még versenyképesebbek legyünk. Még nagyobb állóképességre van szükségünk, amit a kassai hétvégéig szeretnék is megszerezni. Pistivel még nagyon kevés a közös tapasztalatunk, ettől függetlenül a verseny nagy részében komoly összhangban voltunk. Egy-két dolgon kell csiszolni, amit nyilván a következő futamokon meg is fogunk tenni. Hálásak vagyunk azoknak a partnereinknek, akik bizalmat szavaztak nekünk. Lépegetünk előre, és ha így haladunk, akkor rövidesen látni fogják, hogy nem hiába álltak mellénk.

veszprém rally 2013 tenk 30

Spitzmüller Csaba külön kiemelte: nyilván azoknál a cégeknél, ahol esetleg az emberek állása forog veszélyben, nem feltétlen élvez prioritást az autóversenyzők patronálása. A nehéz helyzet ellenére azonban mégis vannak olyan személyek, akikre számíthatnak ezekben az időkben is.

- Külön kiemelném az IPPON energiaitalt forgalmazó társaságot, akik a lehető legjobb körülmények biztosításán fáradoznak - folytatta Spici. - Ugyanakkor szeretném megköszönni valamennyi segítőnknek, hogy mellettünk áll. Sokáig nem lehetett tudni, hogy a betegségem után mire lehetek képes. Most már látszik, hogy teljes értékű versenyzőként térhettem vissza. Biztos vagyok benne, hogy ezt a bizalmat hamarosan meg fogjuk hálálni.

 

AZ ORB 3. futamának, a 20. Veszprém Rallynak a végeredménye:

 

1.    Botka Dávid, Mihalik Péter             (Mitsubishi Lancer EVO IX) 1:23:50,2

2.    Herczig Norbert, Bacigál Igor         (Skoda Fabia S2000) +1,1

3.    Lategan Henk, White Barry             (Skoda Fabia S2000) +30,6

4.    Balogh János, Holczer Dániel          (Mitsubishi Lancer EVO IX) +1:15,7

5.    Ollé Sasa, Budai Annamária            (Ford Fiesta S2000) +1:49,8

6.    Bútor Róbert, Tagai Róbert             (Peugeot 207 S2000) +1:56,5

7.    Rongits Attila, Hannus László         (Mitsubishi Lancer EVO IX) +1:56,5

8.    Matics Mihály, Zejda Viktória        (Mitusbishi Lancer EVO IX) +2:02,7

9.    Brugger Chriss, Wicha Klaus          (Skoda Fabia S2000) +2:18,0

10.  Spitzmüller Csaba, Juhász István (Mitsubishi Lancer EVO X R4) +2:25,1

 

Címkék: veszprém orb spici Mitsubishi R4

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://pressrelease-rallyedream.blog.hu/api/trackback/id/tr175412361

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása