júl.
13.

Ki marad állva Veszprémben?

Csucsu megmutatta már, hogy fiatal kora ellenére tud küzdeni a Veszprém környéki pályákon is. A kezdeti Hondás időszakon kívül elég csak Zagyva Lajossal közös Citroenes versenyre, vagy a tavalyi Mikulás Rallyra gondolni, amikor Márkkal, de Asi autójával állt rajthoz. Most a saját, R4-es Mitsubishivel és saját navigátorával indul. A hétvége legfontosabb kérdése, hogy mi lesz a villanyoszlopokkal?
rd 2012_1576.jpg
„Sokan kérdezték, hogy lassabban megyek-e majd Belgium miatt, ahol átmentünk egy útra kidőlt villanyoszlopon. Talán jogosnak is tűnik a kérdés, de szerintem nem fog zavarni. Akkor nagyon rosszul esett, sem a sportbírók, sem a nézők nem jelezték a problémát, biztos vagyok benne, hogy egy itthoni versenyen jobban lehet számítani a nézőkre - bárki is üljön a versenyautóban. Benne van az is, hogy azon a 24 km-es gyorson majdnem utolértem az előttem rajtoló kategóriatársat, így kevés idő lett volna a két autó között, hogy valaki jelezze a bajt.  Igaz, hogy azóta most fogok először versenyezni, de teszteltünk Veszprémre, mentünk az autóval, és biztosan mondhatom, hogy közben nem járt a fejem villanyoszlopokon. Ezeken a gyorsokon amúgy sincs sok belőlük, szerintem állva fognak maradni.

rd IMG_1918-001.jpgNagyon szeretem ezeket a gyorsokat, az autónkkal igazán jól lehet menni murván. Van új szakasz is, itt én még nem mentem. Úgy érzem, sikerült ezt is jól felírnunk, nem számítok rá, hogy itt hátrányban lennénk a többiekhez képest.”  - Mondta el Lukács „Csucsu” Kornél a verseny előtt.  

rd P7130072.jpg

 A verseny eseményeiről folyamatosan beszámolunk a csapat facebook oldalán!

 További információ: rallyeteam@lhg.hu vagy 70/772-8307

 

 

Címkék: orb Mitsubishi Rally LHG Csucsu Tatai Aréna SE EVO9 R4 LHG Rallye team Bottari

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://pressrelease-rallyedream.blog.hu/api/trackback/id/tr685402962

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása