Csodák nincsenek
Csucsu nem kezdett jól Miskolcon, az első nap sok kalandja volt. Hiába törekedett, hogy a megszolgálja a rajthelyét, és a rengeteg szurkolói biztatást, amit az elmúlt időszakban kapott, a jó eredményekre a második napig várni kellett. Akkor viszont egyből a helyére került minden!
Kornélnak már az első rajtban kuplung-problémája adódott, a számára még mindig új autóval. E miatt mérgelődve sajnos nekiment egy lassítónak is. Az így összetört lámpasor nagyon hiányzott a gyors további részén, és a második gyorsaságin is. Bár a szervizben megoldották a világítás-kérdést, de utána még defekttel is meg kellett küzdenie. Majd legvégül egy beesett versenyzőtársa miatt meg is kellett állnia. Összességében az első napot a 30. helyen zárta, ami távolinak tűnt a tervezett első 10-től…
„Meg kell mondanom, hogy a sikeres Eger Rallye után komoly elvárásaim voltak magammal szemben. Az sem kétséges, hogy a ez rányomta a bélyegét a felkészülésre, és a szombat éjszaki versenyzésre is. Görcsösen nem szabad akarni az eredményt, akkor sem, ha egyébként elérhető közelségben van.” – mondta Csucsu az első nap végén – „Ennek a napnak már annyi, de a vasárnaphoz máshogy kell hozzáállnom.”
A második nap négy gyorsaságiján már ismét biztató eredmények születtek: Az abszolút (!) 7, 4, 2, 3, helyek már ismét jobbak, mint amiket elvárhatnánk a 22 éves sráctól. „Végül feljöttünk a 11. helyre, ez az első nap történtek ismeretében elfogadható. Legjobban a 8. gyorsasági eredményének örülök, ahol két század másodpercre voltunk a WRC-től, és két másodpercen belül az S2000-es autóhoz. Végül is azért egy pontot begyűjtöttünk az utolsó gyorson elért 3. időnkkel. Mint most is, mindig sokat tanultunk, továbbra is minden verseny hasznos a számunkra, így köszönöm a támogatóimnak, hogy lehetővé teszik számomra az indulást!
A Miskolci verseny végeztével a fiúk azonnal indultak Korzikára, ahol az 56. Tour de Corse ERC futamon indulnak, a már ismert Citroen C2 R2 Max versenyautóval.
További információ: rallyeteam@lhg.hu vagy 70/772-8307