már.
10.

Team Felián Historic: IV. Rally de Espana 1. nap

 Pénteken délután 6 órakor elrajtolt a historic Európa Bajnokság mezőnye. Első gyorsasági szakasz rögtön etap lett egy baleset miatt, így a mért idők csak a 2. szakasztól kezdődtek meg. Érezhető volt Kövesdán Andris – Kerekes „Joti” József idején, hogy elsősorban az autó beállításait tesztelték. Jócskán lemaradtak az élmezőnytől, bár így is kategória 4. helyen vannak EB. értékelésben.

 
András :
Tudtuk, hogy az első pár gyors nem lesz a megszokott tempó. Mivel tesztelni az új építésű autót nem volt idő, így most éreztem meg, hogy kemény a stabilizátor, amit itt helyben megoldani nem tudunk, ezért az esti szervizben puhítottunk a rugókon. A gumik sem jöttek meg sajnos időben, a tavalyi gumik vannak fenn, amik nem a legtökéletesebb. Ezeken kívül szerencsére komolyabb gond nincs az autóval. Őszinte leszek, a tavalyi komlói baleset is biztosan visszafog még minket, bár én nem ezt éreztem, de az idők ezt mutatják. Holnap hosszú nap vár még ránk, lesz még idő javítani.
 
Joti:
Nagyon jó volt az éjszakai futam. Ilyenre ritkán van lehetőségünk. Teljesen más kihívás ez Nekem is, de élveztem. Az első Európa Bajnoki futamon vagyunk. Pontokat gyűjtünk, ezért biztos vagyok, hogy holnap már komolyabb időkkel számolhatunk. A jóhír: csak a kilincsem rossz ……. :)
 
Holnap 6 gyorsasági szakaszon, 150 km-t kell teljesíteniük a fiúknak, az Avila környéki pályákon.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://pressrelease-rallyedream.blog.hu/api/trackback/id/tr654301064

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása